תה, קפה ומה שביניהם..

״מה את שותה בבוקר?״, ״האם את ממליצה על קפה?״, ״איזה תה מומלץ״?

But first.. tea ☕️

אז קודם כל התה צמחים כבר שנים תפס את מקום השתיה החמה אצלי.

במיוחד בחורף שהמערכת החיסונית יותר חלשה אני מחזקת אותה בתערובת צמחים מעולה.

התה צמחים שלי מורכב מתערובת עשירה של לואיזה עם טעמה המעודן שנחשבת גם כמרגיעה , סרפד, לימונית שנמצאים בה כמויות של נוגדי חמצון לתוך זה אני מוסיפה קינמון שנותן את המתיקות הטבעית שאני צריכה וגורם לתחושת עירנות ושובע.

התה צמחים הזה מככב אצלי כמה פעמים ביום הוא נותן לי את המענה להפסקה המרגיעה שאני צריכה ושכולנו צריכים ביום יום שלנו תחת עשייה בלתי פוסקת ולחץ של עבודה, משפחה וכל אחד ועיסוקיו.

לתערובת הצמחים יש יתרונות רבים פיזית, נפשית ורגשית הצמחים משלבים פעילות מרגיעה, מסייעים לבעיות העיכול, לאיזון רמת האינסולין למערכת העצבים שזה מעולה למי שסובל מסטרס ומתח זה עוזר להפחתה ובנוסף מסייעים לשינה טובה!

תערובת נוספת שאני ממליצה עליה זה משקה המורכב מג׳ינג׳ר, לימון, קינמון ודבש. הג׳ינג׳ר נחשב לצמח מרפא החריפות שלו מחממת את הקיבה ואת האיברים שמייצרים אנרגיה בגוף ובנוסף תומך בעיכול.

ואין מה להרתע מטעמו של הגי’ינג’ר,מתיקות הדבש והקינמון מאזנים את חריפותו.

אם אתם לא צורכים תנסו להתחיל מכוס אחת היום תתמידו ותרגישו בהבדל🙂

תה צמחים, גינה וספר טוב.. הרגעה

קפה

עד היום רוב האוכלוסייה פותחת את העיניים ישירות לצנצנת הקפה ואיתה ברוב הפעמים גם הסוכר.

רבים עושים זאת על מנת ״להתעורר״ בבוקר אך מה שהקפה עושה זה הפרשה מוגברת של הורמון הלחץ קורטיזול ולהפרשה מוגברת של אדרנלין.

מעלה לנו את רמת האינסולין בדם, מונע ספיגה טובה של רכיבים חשובים כמו ברזל, ויטמין b וסידן.

אך למי שקשה לוותר על הקפה ואני בדעה שאין צורך להיות פאנטים , קחו כאתגר אישי הורדת כמויות הקפה לפעם ביום ועדיף בבוקר ובשאר היום תשתו תה צמחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.