ברוכים הבאים לאתר שלי! בלוג תזונה בריאות טבעית ואורח חיים בריא

היי אני נויה ,
יועצת מוסמכת לתזונה ובריאות טבעית ומלווה לאורח חיים בריא .
החלטתי להקים את האתר שלי על מנת לעזור לאנשים הרוצים להתחיל לנהל אורח חיים בריא ומי שכבר נמצא שם להמשיך ליהנות מהבחירה בדרך הזו .

קצת על עצמי..
מאז שאני זוכרת את עצמי תזונה ובריאות הם חלק ממני.
זה התחיל מלעזור לאחרים ולהעביר להם ידע בנושא ולראות את התהליך והשינויים שחלים בהם ואף תודות ופידבקים על שינוי תודעתי ותזונתי שעברו.
אני בוגרת לימודי תזונה ובריאות טבעית ובעלת תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק וקצת לקראת סיום הלימודים של התואר החלטתי שאני רוצה להעמיק את הידע שלי בנושא התזונה ולהפוך אותו מתחביב למקצוע. במהלך השנים האחרונות לאחר שחקרתי לא מעט את הנושא הבנתי כמה זה לא מספיק רק לאכול בריא על מנת לחיות נכון וכמה שהגוף והנפש הם חלק בלתי נפרד אחד מהשני.
כתוצאה מכך הלכתי ללמוד לימודי תזונה ובריאות טבעית המושתת על טכניקות ריפוי מעולם הבריאות הטבעית והרגלי חיים נכונים ומאוזנים.
למרות שרוב חיי לא צרכתי מזון מתועש , סוכרים ומאכלים מזיקים עדיין עברתי שינוי תזונתי , כיום רוב התזונה שלי צמחית ובעקבות המעבר הזה הרגשתי יותר אנרגטיות , רעננות, נפיחויות בבטן שהיו מידי פעם נעלמו והרצון והחשק למתוק מעובד חלף.

המאמין שלי..
אני מאמינה בצריכת מזונות כמה שיותר קרוב למקורם הטבעי ולא מעובד.
דוגלת בתזונה המבוססת בעיקר על הצומח כלומר ירקות, פירות, קטניות שומנים בריאים ודגנים מלאים.
אני מאמינה בהזנה מאוזנת , שהאדם מזין את עצמו בצורה נכונה תוך הקשבה והזנה לגוף שלו יש לציין כי אני נגד התנזרות מוחלטת ממאכלים שונים ומאמינה שהכל עניין של איזון בחיים.
הטיפים וההמלצות הם לא תחליף לליווי אישי.